söndag 1 november 2009

Indisk lunch och choklad-helg

Jag och Jessica var i Camden idag. Åt indiskt till lunch och mötte upp hennes moster med karl. Gick runt och tittade på goth-kläder, bestämde oss för att dricka en öl på en pub, och sen begav jag mig hemåt. Lämnade Jessica med mostern och mannen, och kom hem och åt chokladkaka framför teven.

Imorgon är det jobb igen, och visst är det skönt med miljöbyte men jag vill ha mer. Jag är trött på caféjobb, jag är trött på attityden och jag är trött på stressen. Jag är trött på tjejer som beter sig så jäkla brudigt och drygt, och jag är trött på att lukta sur mjölk på tunnelbanan hem. Jag trodde aldrig att jag skulle önska detta, men jag vill ha ett kontorsjobb ett tag.

Imorrn kväll kommer Jessica tillbaka, och om två veckor kommer mama. Det är inte illa, i alla fall.

1 kommentar:

  1. åååh jag vill också träffa dig och prata och hänga och äta chokladkaka...
    pusspusspuss på dig, lilla elon

    SvaraRadera