måndag 23 november 2009

pepparkaksdeg och syskonkärlek

Idag är det måndag. Måndagen är över, och veckan blir förhoppningsvis bara bättre. Jag handlade lite julpynt igår och kunde inte vänte, så nu är mitt rum lite lite julfint. Mer ska det bli. Frick och jag åker till IKEA i helgen, och försöker hitta nödvändigheter såsom julstjärna och adventsljusstake. Det måste man ju ha på julen, tänkte vi. Något annat nödvändigt är pepparkakor, så vi hoppas på trippelvinst på IKEA, pepparkaksdeg är essentiellt när det är advent och man vill göra helgerna, och kvällarna, lite mysigare.

Men egentligen var det enda jag vill säga idag att jag tycker om min bror. Vi pratade (som i inte faktiskt prat med stämbanden, utan med fingrarna på tangentbordet över msn) ikväll, och jag saknar honom. Massor. Tycker om massor, och saknar massor.

Det var allt, egentligen.

Ha en fin dag imorgon, så ses vi om en månad och en dag.

2 kommentarer:

  1. cirkusgrisen denise27 november 2009 kl. 15:58

    säljer ingvar pepparkaksdeg på ikea?
    Den mannen är värd sin vikt i guld.

    Du är värd din vikt i lussebullar.

    SvaraRadera