onsdag 23 juni 2010

stress

Helvetisk eftermiddag på jobbet. Hjälpa Mia skriva ut tiotusentals papper från tiotusentals filer och lägga i ordning i fem kopior av tre olika häften á trettio sidor. Sätta Post-It-lappar mellan. Få höra att papprena inte ligger i ordning (vilket dom verkligen gör, den ordningen hon gav mig från början), får veta att vissa papper är fel utskrivna då allt inte är med och en siffra kommer ut på separat papper. Sätter mig ned i mötesrummet vid det gigantiska bordet och försöker sortera papper och skriva sidnummer, men det hittas mer fel. Får springa och skriva ut mer och springa fram occh tillbaka för godkännande eller, som det mest blir, avslag. Med halvfeber och virus i kroppen var jag lite halvkänslig tror jag. Buhuu.

2 kommentarer:

  1. Oh, jag lider med dig kära. Jag hade kaosdag på jobbet idag med. Om du ser detta under ons kväll kan du väl logga in på skype? Eller iofs, du har feber och borde nog bara sova. Glöm vad jag skrev, sov och bli frisk!

    SvaraRadera
  2. Usch för kaosdagar. Idag är jag hemma från jobbet för att natten var fruktansvärd. Bajs för feber!

    SvaraRadera