tisdag 15 juni 2010

festival på två minuter

Nu har jag två minuter på mig att beskriva min festival. Jag har sett skitbra band, skitdåliga band och band som helt enkelt bara var... för mycket. Jag har sett blonda pudelrockare i silvertights och tjejer med silikontuttar utan tröja och utan bh på killars axlar. Jag har ätit glass och världens bästa kinamat och druckit en himla massa svindyr öl och cider. Jag har burit tonvis med packing i flera timmar i jakten på en tältplats på en överfull camping, och jag har umgåtts med sydafrikaner hela hela tiden. Jag har bränt mig på ryggen och jag har frusit och sovit med dubbla lager kläder på en uppblåsbar madrass utan luft. Jag har gått i leran och slängt mina skor och haft regnponcho och dansat och fotat med engångskamera och tappat solglasögon och köpt nya. Jag har sovit i tält med min karl och vi har vart världens bästa och käraste par och vi har åkt karuseller och vandrat på en racingbana och myst. Jag har sett Coheed and Cambria.

Phew. Nu ska jag tll jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar