torsdag 3 juni 2010

knäckebröd

På tal om Sverige åt jag knäckebröd till min portion fiskpinnar och potatismos igår. Knäckebröd med mos och salt på. Inte illa, tycker jag, och som sagt är det märkligt vad man uppskattar och saknar när man är någon annan stans.

För ett par nätter sedan drömde jag att Maria och Dennis fick sin bebis. Jag hoppas att bebis kommer snart, för det blir varmt annars i sommarsverige. Men skönt för bebben att få ha sina första månader i värme, istället för inpackad i overall och mössa och alldeles för stora vantar. Kom snart bebbe, folk från hela jorden längtar!

Det är förresten juni nu. Typ som mitt i sommaren. Glad sommar på er, allihopa. Make a plan och hälsa på mig snart, jag saknar er och jag var faktiskt hemma sist. Er tur att komma hit varendaste en.

1 kommentar: