onsdag 30 juni 2010

ingen gubben i lådan inte

Först tänkte jag att det skulle vara en hemlighet, att jag bara skulle dyka upp och säga "heeej, jag är hemma!". Sen kom jag på att det krävs en himla massa planering och inblandande av personer som måste ta en massa ansvar för att jag ska hållas hemlig, så jag struntar i det. Jag hoppas att folk blir lika glada ändå. Och att vi festar natten lång och badar och städar källarförråd och badar igen och äter god mat och pratar till sent på natten. Älsko följer med mig, så börja träna på engelskan nu folket.

Det blir Sverige, 20-23 augusti, och jag längtar helt enormt mycket.

5 kommentarer:

  1. Vad roligt! Då ses vi ju två omgångar den här sommaren. Känns riktigt lyxigt! Här ska städas förråd och pratas mycket. Massor med kramar till er.

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag längtar efter dig fina flicka!<3

    SvaraRadera
  3. Fasiken då. Nikola, Daniel och jag drar till Grekland 18-25 augusti, så vi hinner inte se dig :(

    men det kommer ju säkert mer chanser framöver :D

    SvaraRadera
  4. Jobbar massa då, men slutar 15:00 den 22a så då kan vi ha höga klackar, korta kjolar ;) puss/frugs

    SvaraRadera