onsdag 16 juni 2010

sjukstuga

En del tyckte att festivalbeskrivningen i senaste inlägget inte var överdrivet positivt, så jag måste bara tillägga att det var en helt fantastiskt fin festival. Alla rockers var supertrevliga och ingenting blev stulet ur tältet och det var roligt och fint och mysigt. Så.

Älsko har fått festivalsjukan. Efter att ha stått i regnet med bara en Tesco-påse på huvudet och en silverkasse över axlarna som romerska axelskydd var han ganska blöt. Nu är stackarn sjuk, hostig och febrig och dan. Jag börjar känna av det också, så lagom till helgen är nog han frisk och jag sjuk. I vanlig ordning, liksom.

Igår pratade jag med Carro. Det var himla fint, jag saknar henne massvis hela tiden. Det är tur att det finns Skype, visst, men hur går det egentligen med uppfinnandet av teleportören?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar