tisdag 27 oktober 2009

fryspizza, fryst hjärna.

Vi åt fryspizza till middag idag. Inte illa det, ska sägas, nästan så att det var godare än den vi brukar beställa hem på söndagarna. För det har hänt mer än en gång, jovars, på söndagarna äter vi pizza här i huset. Lämna-vid-dörren-pizza, det sitter fint en söndagkväll då ingen orkar lyfta ett finger. Inte ens ett finger för att slå på ugnen för att värma en fryspizza. Sådant orkar man bara en tisdag.

Ungefär så mycket inspiration har jag att skriva.

Kan ni inte berätta vad ni vill veta om mitt oh-so-exciting-london-life?

1 kommentar:

  1. cirkusgrisen denise28 oktober 2009 kl. 08:22

    jag vill veta det finaste fina. Ta bort äckligt englandsväder och fula britter. Eller nej, spara de fula britterna från tunnelbanan. Allra helst vill jag att du slår in det i karamellpapper så jag kan bli riktigt, riktigt avundsjuk och strunta i att det är fult att vara det.

    SvaraRadera