torsdag 1 april 2010

väntan och uttråkning


När Carro var här var vi ute på äventyr, sprang mellan tågvagnar som rullade och hoppade runt i en tom vagn. Mer sånt nu, vore fint. Kanske inte just riskera att hamna på en tågräls, men roliga saker. Jag måste få sluta vara uttråkad, för det är fasen tråkigt att vara hemma varje dag och försöka 'spara pengar' och söka jobb och plugga monologer. Det måste jag ju, plugga, för jag vet ju vad jag vill med mina nästkommande tre år, men det är tråkigt. Ge mig solsken och roliga dagar.

Eller så kan folket komma hem från puben nån gång och äta min taco-paj.
Kom hem nu, folket.

1 kommentar:

  1. Haha ja, men jag har alltid sagt kroBB-kakor, helt galet att det stavas med P!
    Tack detsamma marmelad, bebis buffar massor så jag tror den hälsar ;)

    SvaraRadera