torsdag 29 april 2010

kladdkakshets

Idag känner jag mig tjock. Det är inte så konstigt, efter att ha ätit en hel kladdkaka nästan helt själv på bara två dagar. Men då har jag sprungit och gjort situps och armhävningar fyra dagar i rad också, så jag tyckte jag var värd fett och socker. Jag kanske inte var värd så mycket fett och socker bara. Inte konstigt att hon blivit tjock, kanske du säger. Inte konstigt att jag blivit tjock säger jag. Men bättre att motionera och sen äta kaka än att bara äta kaka. Ett steg i rätt riktning, kan tyckas.

Äsch. Jag är brud och ibland får jag äta massor med chokladkaka. Det bara är så. Nog med försvarstal.

2 kommentarer:

  1. ja, eller så kan du äta en frukt och dricka vatten efter att du har ätit allt kaka. För frukt och vatten är nyttigt, så det tar ut kakminuset och tillsammans i magen hamnar det på plusminusnoll. Fiffigt, om jag får säga det själv.

    SvaraRadera