tisdag 27 april 2010

curryfingrar

Så jag jobbade i helgen. Äntligen kommer det slängas in några pund på det just nu ekande tomma kontot. Jag jobbade i lördags från halv två till nio, ungefär. Sa hej till Matt Lucas och serverade Noel Gallagher. Han hejade på Man City och försvann från restaurangen fortfort. Men jag fick servera honom och jag hann se att han har ett extremt runt huvud. Som en fotboll. Eller, mer som en basketboll, för det var stort också, Noels huvud. Nästa match är nästa helg, jag återkommer om vilka fabulösa människor jag stöter på då. Jag är tuff. Det är egentligen bara det jag vill säga.

Strax ska jag iväg på intervju igen. Callcentre för ett företag som säljer/trycker/designar flyers och posters och visitkort och sånt på nätet. Vi får väl se. När killen ringde igår och ville boka intervju hade jag helt glömt att jag sökt jobbet, så jag lät nog lite bortkommen där i telefonen. Men men, nu ska jag iväg i alla fall.

När jag kommer hem kanske jag trotsar hostan och förkylningen igen och ger mig ut på springtur. Det gjorde jag igår också, faktiskt. Nu jäklarns.

Mina naglar är gula för jag lagade currykyckling igår. Fräsht när man ska på intervju, liksom.

1 kommentar:

  1. Riktiga kändisar, inte bara martin timell, dödstufft!

    SvaraRadera