tisdag 3 augusti 2010

happy birthday to me

Igår sa jag grattis till kusin och vi var lika gamla. Tjugo barre, systemet-ålder och sånt tjafs. Idag får jag köpa alkohol i USA. Alla åldersgränser handlar om sånt, om sprit. Lite trist kan man tycka. Jag tycker i och för sig inte att det är trist att fylla år. Inte om man får äta cupcakes till frukost och få presentpåsar med tusen små paket i och läppglans i cupcake-form och andra gulliga saker.

Fint att blir tjugoett, tycker jag. Grattis till mig.

6 kommentarer:

  1. Grattis från mamma och Thomas!
    Ha det jättebäst! Vi ses snart.

    SvaraRadera
  2. Grattis från Anna-Karin och Gunnar samt mormor och morfar. Hoppas du får en jättebra dag och många presenter. Kram.

    SvaraRadera
  3. http://carolinenaslund.com/2010/08/03/grattis-elin/

    SvaraRadera
  4. GRATTIS från morbror ha det bra

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!Hoppas du har haft en underbar dag!
    PUSS Christine

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott min storkusin! :)
    Kramar Matilda

    SvaraRadera