tisdag 11 maj 2010

trippelegogypsy






Jag fick jobb idag!! Två timmar efter intervjun ringde de och erbjöd mig platsen, så nu ska de skicka detaljerna och jag får ett par dagar på mig att smälta och bestämma mig ordentligt. Därav egobilderna, för jag är fan bra och snygg. Kanske inte när jag precis kommit hem från en springtur, men annars. Jag fick jobb idag. Inga erfarenheter som receptionist ska jag nu jobba på DNC UKs huvudkontor. Så underbart fantastisk jag är. Så ursäkta överposeringen.

Hörde ni förresten att jag fick jobb idag? Kontorsjobb med månadslön och proper klädsel och fixade naglar och jag får ha örhängen och ringar och snygga skor och sitta i kontorsstol och träffa folk och liksom, ha ett riktigt jobb. Jag är fasiken exhalterad.

JAG FICK JOBB IDAG! JOBB JOBB JOBB!

JOBB JOBB JOBB!

Så, nu är jag klar.

7 kommentarer:

  1. Grattis, du är skitbra!!!!

    SvaraRadera
  2. AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

    Du är tamejtusan BÄST I VÄRLDEN!
    Grattis sötnos!

    SvaraRadera
  3. Grattis
    En snygg tjej ska vara snyggt klädd,
    även på jobbet

    SvaraRadera
  4. Vänta lite nu, har jag fattat det rätt att du fått jobb?? ;-) Stort grattis!!! Kram Siska

    SvaraRadera
  5. baka en tårta till dig själv också! woho!

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Och tusen gånger grattis igen!

    SvaraRadera