onsdag 26 maj 2010

tankesmedja

Jag har länge funderat på att göra en liten serie inlägg om folk jag tycker om. Ett inlägg för varje person som betyder lite extra, som är sådär lite extra speciell för mig. Jag vill skriva riktigt fina saker, tänka varje tanke ett steg extra och verkligen jobba på att få ut allt jag känner för dessa människor. Vanligtvis, som du säkert märkt, skriver jag bara sånt som jag tänker för stunden, det är inte mycket djupare än så, ingen extra tankeverksamhet krävs. Den serie inlägg jag vill göra måste få lite extra uppmärksamhet, lite extra tid på sig att gro och formas i mitt huvud. Jag vill forma färdiga tankar innan jag sätter ord på dom, innan jag skriver dom svart på vitt. Men det kommer, det smids planer. Igår pratade jag med både min mama och käraste Carro på Skype, och jag hittade ett fint mail från Zäta i inkorgen på fejjan. Ni finns i mina tankar, och snart ska ni få uppmärksamhet. Vänta bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar