onsdag 9 mars 2011

min bästis är tuffare än din

Jag måste bara få skriva om hur fruktansvärt stolt jag är över världens bästa Caroline. En mer målmedveten och fantastisk människa får man leta efter. Här ska vi inte gå som katter kring het gröt - Caro har förutom att hon går på Mejan och precis har pluggat en termin konst i Japan,just idag mottagit Nyköpings Konstförenings konststipendie 2011.

Kanske har jag inte rätt att vara stolt, jag har ju inte uppfostrat Caro och har ingen del i hennes otroliga konstskapande, men jag är nedrans stolt att kunna säga att hon är min bästa vän. Och om jag blir en himla fattig skådespelerska när jag blir stor, då kommer jag i alla fall kunna sälja ett par tidiga "Caroline Näslund". Hon gör mig rik, min finaste, i hjärtat nu och i plånboken senare.

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag hade inte sett det här, FÖRLÅT. Du skriver värsta fint och jag ba missar. Iallafall, du gör mig rik, kära. Och du har vart med och uppfostrat - som att jag skulle vart densamma utan dig!?!?!?

    Och tack :) Glad blir jag. Glad över dig dig dig <3
    /C

    SvaraRadera