torsdag 25 februari 2010

hemresa minsann

Så, igår var Chris på svenska ambassaden och sprang runt för att hitta rätt papper och fram och tillbaka till banken för att få rätt papper och i samtal med försäkringsbolag för att få rätt papper och tiillsut kunde han lämna in sin ansökan. Nu tar det 3-7 arbetsdagar innan han får veta. Nästa torsdag kanske han har ett schengen-visum och kan åka till Sverige med mig. Kanske har han det inte. Jag hoppas på det förstnämnda.

Ja, så jag nämnde litesådär i förbifarten att jag åker till Sverige nästa torsdag. Herreminje, det är bara en vecka kvar, och det kommer bli så himla fint. Två veckor hemma, och jag vet redan att det kommer gå så himla fort. Alldeles för snart kommer jag vara tillbaka här, inte alls redo att söka nytt jobb och inte alls redo att ta tag i allt som måste ta i tags med. Men först två veckor hemma. Fjorton dagar. Det är tjugoen dagar kvar till jag måste åka tillbaka igen, men bara sju dagar tills jag åker. Och om fjorton dagar är jag fortfarande i Sverige och har halva vistelsen kvar. Fina tanke.

Vi ses snart sötbullar. Jag saknar er.

3 kommentarer:

  1. Men hur tänkte du när du tänkte komma hem 14 av de 17 dar jag är i thailand :'( /frugs<3

    SvaraRadera
  2. åh! det kommer bli helt underbart att få hem dig, finboll<3

    SvaraRadera
  3. AAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JAAAAAAAA!!

    SvaraRadera