tisdag 5 januari 2010

vykort på bloggen

Jag lever.

Jag har vart hemma, jag har skrattat gråtit, myst och stressat. Sen tog jag med mig Carro och åkte tillbaka till Londonlandet. Firade nyårsafton på Trafalgar Square och rännde runt Londons gator med Cärruu och Sam. Carro åkte hem och jag började jobba igen.

På måndag börjar min kurs, och jag kan inte mina monologer. Nästa fredag är sista ansökningsdag för skådisprogrammet, och jag måste skriva massor av referens-brev och fixa med papper. Jag jobbar nio till fem och det tar mig en timma att komma hem och sen sa det lagas mat och ätas, och helst vill jag hinna sova på nätterna. Det är ingen annans fel att jag skjuter upp saker, bara mitt. Mitt fel, mina problem.


Ett vykort till mormor och morfar!

Hej från Londonlandet,

Tack för julklappen, den satt fint på mammas konto så jag lät den sitta där och fick en lite mindre skuld! Fint med platta paket, det gillar jag.
Här i London är det stressigt men bra, särskilt när man har besök av vänner. Det är då man får hitta på saker och ge sig iväg och turista lite, sånt som man inte hinner när man jobbar och lever vardagsliv.
Hoppas allt är fint i snöiga Sverige. Ni skulle bara veta hur mycket jag saknar min lilla stuga, min lilla brygga och min lilla sjö i min lilla skog.

Ta hand om er så ses vi förhoppningsvis snart!

Puss från favoritdotterdottern



Och puss till er andra också. Jag saknar Carro.

1 kommentar: