onsdag 16 december 2009

morgontrött morgongröt

Frukostinlägg!

Gröt och croissant och en kopp thé med honing till frukost, nyttigt och onyttigt på samma gång men gott gott gott.

Igår slog jag in de julklappar jag lyckats handla, och bror och jag bestämde att bara den direkta familjen får nånting i år, på grund av penga-, plats- och ork-brist. Känns okej för oss ändå, alla får ju oss som julklapp om dom vill ses. Och nog är vi fantastiska julkappar, jag och bror min.

Jag pratade med farsgubben också, och gjorde upp lite planer för dagarna jag är hemma. Julafton spenderas med mor hos moster, men den 27e blir det att träffa far och bröder hos mama i lägenheten.

Nu ska jag borsta tänderna och springa till tunnelbanan! Jag har ont i halsen! Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar