onsdag 21 december 2011

Happy Christmas!

Hemskt dålig uppdatering, jag vet. Jag har bakat och slagit in paket, julpyntat och druckit glögg, packat resväska och packat om, slagit in fler paket och packat ryggsäck, skrivit uppsats och packat om resväskan igen. Imorrn åker jag nämligen hem till Nyköping igen, och med en tomteröd väska full av julklappar och en blå, alldeles fabulös ny klänning är jag bannemig redo.

First stop (förutom min älskade Therese som kommer och hämtar oss från flygplatsen - hur bra kompis på en skala?!) blir Enstaberga och Sara & Tommy. Där ska jag lukta på och mysa med och klämma på och bli bästis med deras nästan purfarska 18dagars-bebis Ella. Jag kan inte tänka mig några som skulle vara bättre lämpade som föräldrar åt en liten Ella än mitt bästa par. Dom är så fina båda två, och dom har längtat så himla, himla länge. Åh, vad jag ser fram emot det!

Det blir pre-jul-middag med världens största och finaste gäng på fredag och julafton först hos papa och sen hos moster. Vilken helt fantastisk jul dethär kommer bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar