torsdag 2 december 2010

bertil trettiofyra, trea fyra

Sa jag förresten att vi var på bingo igår? Jo, riktig pensionärs-bingo, med dutt-pennor och hela köret. Rätt kul faktiskt, när man väl kom igång!

Min tand mår lite bättre. Idag kunde jag borsta tänderna ordentligt och prata utan bekymmer, men le är att gå till överdrift på aktivitets-listan. Men dricka vatten utan att hålla det på ena sidan och undvika en ilande tand - yes box alright, vad fint det känns!

Imorrn ska jag till Homebase efter jobbet. Köpa pump ska jag göra, till en uppblåsbar madrass. Vi hade en stor fin elektrisk pump som vi köpte till poolen i somras, men tyvärr blidde det lite kallt för ett tag sen, och killarna hann inte med. Så pumpen är frusen och poolen ligger ute i snön. Väl spenderade pengar, tänker vi alla i kör, men håller tyst med våra "I told you so's". I alla fall, imorrn ska jag köpa en pump och dammsuga vårt rum och göra fint och tvätta och ställa i ordning. På lördag får vi finbesök!

Sa jag förresten att Therese och David kommer på lördag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar