söndag 14 november 2010

you're not your fucking khakis

Var på IKEA igår. Köpte glögg och pepparkakor och julpynt. Och kaviar. Vad annars ska man ha på kokt ägg, liksom. Fånigt leende på läpparna och som vanligt sägs det "såndär hade jag i min lägenhet!" lite för många gånger för att någon ska tycka att det är underhållande. Men det är fint. Köpte köttbullar också, och gräddsås. Får köpa quornbullar till mig och låtsas. Ibland är det trist när man bestämt sig, och ibland får man rucka på principerna. Dom är ju mina principer trots allt, och jag som bestämmer reglerna. Så ibland kanske man får äta en köttbulle eller två. Bättre än en hel ko, liksom.

Ska på bio. "The Social Network" av David Fincher. Han gjorde Fight Club och 7even. Genialt. Hoppas på en fin eftermiddag.

Är lite söndagsdepp. Ville prata med Caro men hon är långt bort och i en annan tid och det är svårt att pricka rätt i bådas scheman. Rätt för mig och mitt i natten där borta. En annan gång.

Ser fram emot framtiden. Det blir fint, detdär. Det som ligger och gror. Det kommer gro till nåt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar