lördag 30 oktober 2010

galna yanks i londontown

Imorrn invaderas Wembley av galna amerikaner. Det har köpts in Hot Dogs för att räcka för en hel armé (en armé på 90 000 pers...) och morotskaka och hamburgare och öl för en hel befolkning. Nittio tusen galna fans infinner sig imorrn på Wembley Stadium för NFL. Jag ska jobba igen, den här gången ska jag hälsa ny personal välkomna och säga "följ med den här snälle killen/tjejen så ska hon visa dig vart du ska!", för inte har väl jag någon aning om hur man lokaliserar sig och tar sig runt på Wembley. Jag ska le och se snäll ut, tänkte jag.

Efter att jag välkomnat alla ska jag få betygspapper att kryssa i och göra anteckningar, jag ska vandra runt och bedöma hur folk jobbar och bestämma om dom behöver träning eller inte. Hmm. Spännande, nytt och roligt, kan jag tänka!

Åh, och jag har en sån fantastisk nyhet att berätta!! Det får vänta lite dock. Men sen, åh, det är så himla kul!! IIiih!

1 kommentar: