måndag 22 mars 2010

rivigt skäggstubb och fnas-röd haka

Min haka är nästan lika röd som den var när jag hälsade på här andra gången, i slutet av april förra året. Det är bra.. Jag har inte hunnit skriva någonting senaste dagarna för jag har varit upptagen. Hånglat. Mest hela tiden, faktiskt. Fint. Hakan är röd och det går inte att sminka över för den är fnasig av någons riviga skäggstubb. Det gör absolut ingenting. Jag är kär och vi gillar att pussas med varandra för ingen gör lika bra kyssar som vi. Då gör det ingenting om hakan blir lite röd och fnasig för det kan man offra.

Det är blå himmel utanför fönstret och igår hade vi grillfest. Alla gick runt i shorts och t-shirt och stod i solen och njöt. Värme. Solsken i ansiktet och solstrålar som faktiskt värmer. Mina fantastiska solglasögon gick sönder på vägen tillbaka till Londonlandet men det gör absolut ingenting. Det är sol och jag vill sola och kisa mot solen för det var så himla länge sedan. Det är vår här. Vår och kärlek och hångel och solsken. Pirrimagen.

1 kommentar:

  1. åååh. åååh. Jag har också hånglat sönder mig och är kärast i hela världen.
    Livet är gött och här är det ingen sol.

    SvaraRadera