torsdag 28 juli 2011

lukewarm

Jag, Chris, Chris mama och Sylvia var på bio igår. Horrible Bosses såg vi, med Jennifer Aniston och Colin Farrell bland andra. Jag tänkte skriva någonslags recension på den, men jag skrev först en massa dåligt, allt som jag tyckte var kasst, och när jag sen skulle vända på steken och skriva om det jag tyckte var bra kom jag inte på något. Jag skrattade ibland, den var inte trist och visst blev jag lite sådar "Men, oj, herreminje, sådar kan man ju bara inte göra!" ibland. Men den är ljummen. Gjord. Skämt om knark och män i kvinnokläder och svarta stereotyper har jag hört forut. Over and done and dealt with.

Summan av kardemumman; Horrible Bosses kan man se hemma på en söndag när det inte finns nåt annat att se på TV. Inte på bio, och jag är glad att vi fick biobiljetterna for halva priset. Och Jennifer Anistons botoxade ansikte som försoker uttrycka känslor men knappt rör sig en millimeter gör mig bara frustrerad.

Pizzan innan var god i alla fall, och dough balls pa Pizza Express är ju farligt. Jag rekommenderar dom istället.

1 kommentar:

  1. Jag har ett filmtips: Fish Story! Helt fantastisk japansk dramakomedi, som du ju vet för jag har tipsat förr ;) Finns i viken där sjörövarna hänger...

    SvaraRadera