fredag 3 september 2010

om ryanair flög drömflygplan

Jag drömde om min mama inatt. Det var stressigt för vi sprang runt på en flygplats och hade glömt både det ena och det andra och var tvugna att åka tillbaka och hämta och sen till flygplatsen igen och stressa runt och jag hade mitt nya pass och var himla snygg i det till skillnad från det gamla och det var mest bara stress stress stress men också fint. Jag fick krama min mama, och Zäta och Caro var där också mitt i all stress. Jag vaknade och var uppstressad, men det var en bra känsla, för det var en uppstressad trygghet. Kanske beror det på att om man har mama med sig när något går snett, då vet man att det blir bra igen. Kanske var det bara för att jag fick en dos av hemma. Om jag kunde åka hem varje natt när jag drömmer, då skulle jag vara en himla harmonisk mänska.

Ikväll ser Chris och jag Inception på bio. På tal om drömmar, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar