tisdag 28 september 2010

ambassadbesök

Lite har hänt på nästan fem år

3 kommentarer:

  1. hejhejhej du fina, har du lyssnat pa sakerts nya? its so good. det ar sa bra det ar sa bra its so goooood <3

    SvaraRadera
  2. Hej Katitzi

    Häromdagen åt jag frukost på ett ställe med panoramafönster på andra våningen, nära beläget en studenthärjad tågstation på yamanote-linjen. Man såg med andra ord en ström av diverse människor med olika mål i siktet som korsade varandra bestämt och intensivt under morgon-rushen. Då tänkte jag på dig.

    Jag undrar om Elon kommer att bli en vitt omtalad, imponerande teaterapa i London town.. Jag undrar om hon har på sig den romska klänningen och krimskramset som hon fick av oss drullar från gamla nyköpingsligan ..(känn ingen press^^).

    Eftersom att vi varken har setts eller babblat loss på 1700 år så tänkte jag åtminstone att du borde få veta att jag brukar tänka på dig! Jag hoppas att du stormtrivs i England och att vi hörs av oftare fo'helvede!

    Kram på dig
    /Daniel

    SvaraRadera